Härlig dag med mina vänner!

Det blev tyvärr inga fina soliga bilder, det blev nämligen kallt och molnigt när vi gick ut. Så typiskt! Vi fikade lite iallafall och barna fick leka av sig lite innan vi gick hem till oss istället :) Emelie kom hit också mellan sina pass på jobbet och lekte lite med barna och drack kaffe! Det var jättekul att träffa Zandra och Liam, vi träffas alldeles för sällan trots att vi bor jättenära varandra! :( Dom for hem vid 16.30 så då plockade vi undan lite och slängde i oss lite mat innan Noras träning började. (Det var såklart kul att träffa Emelie också men henne träffar jag ju lite oftare ;)). Under tiden Nora var på träningen så for resten av familjen till Nathalie och Jens en snabbis och fikade. Hur trevligt som helst! :D Jag har umgåtts med Nathalie i snart 1 år och det är typ 2:a gången jag och Mats träffar hennes sambo, ganska sjukt egentligen :P Men vi har ju alltid träffats när Jens har jobbat så då har det bara blivit så. Hoppas det blir ändring på det snart så vi kan umgås allihopa! :D

Så idag har jag träffat 2 av mina bästa vänner och jag känner mig helnöjd med dagen!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Helt sjukt, snart ett år :) måste nästan ha ett 1-års jubileum :)

Det var jätte kul att ni kom förbi idag :) mera av det!

2012-04-12 @ 20:57:39
URL: http://minbebis.com/blogg/naathaaliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0