Kan killar ha PMS?

Jag har precis varit och köpt choklad och cola till min älskade pojkvän som verkar ha en släng av PMS! Samtidigt som jag tycker lite synd om han så kan jag inte låta bli att skratta. Han är på så dåligt humör men kan inte vara arg på riktigt och han vet inte riktigt vart han ska ta vägen... Gulligt :p Eftersom all tvätt hänger på tork nere i källarn så fick jag åka i pyamasbyxorna, Mats tittade på mig som att jag var dum i huvudet men vem bryr sig om vad jag har på mig? Inte jag iallafall! :)

wpid-2012-04-23-20.27.36.jpg Skönaste pyamasbyxorna jag haft!

Nu ska jag sätta mig i soffan och ta hand om min JÄTTEGLADA älskling ♥

Träningen gick iallafall skitbra och när jag kom hem drog jag ut en tand på Nora som hade suttit kvar i munnen alldeles för länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0