Liten blir stor!

Har precis gjort något som verkligen skär i hjärtat på mig men jag var tvungen att göra det.. :( Usch, jag vill bara gråta när jag tänker på att vi kommer att ta farväl av Tullportens förskola i juni. Under nästan 8 års tid har vi haft våra barn där och lärt känna de mest fantastiska fröknarna! Det är dags för Amanda att börja förskoleklass till hösten så jag har sagt upp hennes dagisplats nu ikväll. (Vi kommer att söka en annan förskola till Freja som ligger lite närmare hemmet). Jag kommer garanterat att böla som en gris när hon går sin sista dag, men det är 2 månader kvar så jag tänker hålla inne med tårarna tills dess!

S6300447

CIMG3631Snart har jag 2 skolbarn.. helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

Sjukt vad tiden går fort, småhjärtana blir alldeles för stora:( Vill inte alls att tiden ska gå så fort när våran lill* kommer:P

2012-04-01 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0