Mats makeover!

Är ni nyfikna på vart Mats höll hus igår då jag tänkte anmäla honom försvunnen!? Vi blev lite fattigare men det är det lätt värt ;) Han håller nämligen på att fixa till sin tatuering, äntligen! :) Tyckte den såg lite fjuttig ut tidigare och den var inte heller så snygg. Han var helt slut när han kom hem efter 6 timmar och han ska tillbaka om några veckor och fylla i resten av färgen, den ville inte fästa riktigt igår av någon anledning. Den kommer att bli så jävla grym när den är färdig och jag är så avundsjuk!

Innan

2012-04-14 21.59.47 2012-04-14 21.59.27

Efter första sittningen

PicsArt_1334864431085 Ett till namn kom dit också  ♥

Längtar tills den är klar så jag får se det slutliga resultatet!!

Förhoppningsvis är det min tur snart också, Frejas namn ska få sin plats på handleden och sedan har jag lite andra planer framöver!


Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt!!! :)

2012-04-19 @ 22:19:30
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0