Sponsrad video - Skolverket

Hur viktigt är det egentligen med bra lärare/pedagoger? Jag har ju ett barn i skolan och ett till som börjar i förskoleklass till hösten. Jag tycker självklart att det är viktigt att lärararna ser till alla barn som egna individer och utvecklar dom därefter tillsammans med föräldrarna. Alla har inte samma förutsättningar och det är väldigt viktigt att alla barn får den hjälp som behövs för att ta sig igenom grundskolan och gymnasiet. Tyvärr är det många barn som inte har gått klart varken det ena eller det andra och får det svårt att ta sig ut i arbetslivet. Jag har haft både bra och dåliga lärare, tyvärr var det allt för många lärare under min skoltid som bara såg de "duktiga" eleverna och vissa fick aldrig någon hjälp och så ska det inte vara! Vad tycker du representerar en bra lärare/pedagog? Här i videon får vi se när Elsa Billgren hylla sin teaterlärare Antonio Alonso! Här kan ni se fler kända profiler som hyllar sina lärare ----> För det vidare

Kommentarer
Postat av: CIcci

Jepp skitkul blir det! Så har man nåt att se fram emot i veckoslutet här! Hoppas alla är pigga & krya bara, I har då inte blivit nå sämre!
Som det ser ut nu så äre vi 3. Haru nån som du vill fråga?
Fast kanske roligast om vi är vi mammor?

2012-04-10 @ 21:05:18
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0