Tror det är min tur nu...

Det har varit en ganska skön och slapp dag idag, jag mötte upp syrran vid 13 tiden för en promenad. Vi gick ut på sälsten och pratade en massa. Skönt att få komma ut och kul att få surra av sig lite med Emelie! :) Efter promenaden gick vi hem till oss och åt en glass och dansade lite Zumba framför tv:n sedan skjutsade vi hem henne och åkte hem till Marie för att äta middag och hämta hem barna. Det hade gått jättebra och barna var glada att se oss igen! :) Maten var jättegod som vanligt när Marie lagar något och jag blev proppmätt. Mats övningskörde nästan 1 timme efter maten och nu har vi landat hemma. Jag ska klä på Freja nu och åka ner till Nathalie och umågs en stund. Det blir nog inte så länge, jag måste lägga mig i tid eftersom jag ska jobba imorrn.. om jag nu är frisk. Det känns som att det är min tur att bli sjuk nu, jag känner mig lite seg i kroppen och det svider i näsan och bakom ögonen. Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0