Tyst och tomt!

Är så trött nu så ögonen håller på att slå igen men jag måste hålla mig vaken en stund till, ska hämta syrran på jobbet snart och skjutsa hem henne och sedan skjutsa henne ner till bussen. Nora och Tilde hade uppträtt idag och det hade gått jättebra, alla klappade händerna innan dom började så hon blev lite nervig men det gjorde inget! ♥ Min lilla tjej börjar bli så stor.. Hon sover till och med över hos en kompis för första gången inatt. Hon har haft kompisar som har sovit över hos oss men hon har aldrig sovit borta så hon var helt till sig! :) Amanda tycker det är lite tråkigt och det förstår jag men både Nora och Tilde kommer hit imorrn vid 10 så då får hon sällis igen! Sandra och Helena har varit förbi med påskägg till barna, dom fick jättefina grejer och Nora och Amanda var ute en sväng runt kvarteret och knackade dörr och fick lite godis! Sedan har vi inte hunnit med så mycket mer idag och snart är det dags att sova, som jag längtar!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0