Våran påskafton!

Trots inställd middag hemma hos mamma idag så blev dagen ganska bra ändå! :) Vi har tvättat lite, tittat på tv och tagit det lugnt. På eftermiddagen kom Mats pappa och Maria förbi med påskägg till barna, dom blev kvar en stund så vi satt och surrade. Jättetrevligt! :) Innan dom for hem så blev vi inbjudna på middag imorgon, kul! Jag är säker på att det blir god mat och att det blir en trevlig kväll. Hoppas på att Amanda ska vara lite piggare annars får hon ligga på soffan och vila! :) Hon var ju lite piggare mitt på dagen idag så hon orkade leka med Nora men hon somnade vid 18.30 och vaknade för en liten stund sedan och var KOKHET igen! Jäkla skitfeber! :/ Ungarna ska snart gå och lägga sig och jag och Mats ska kika på Karatefylla, har inte sett det än men jag har hört att det ska vara skitkul! :D

CIMG3933

CIMG3945

Freja sover redan och jag hoppas hon sover ett tag. Jag har ju glömt att berätta att hon sov i sen egna säng nästan hela natten som var, hon somnade vid 21-22 tiden och sov där till 04.30!! Hur grymt är inte det!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0