Vilken lycka!!

Tidigare idag tittade jag och Mats in i förrådet för att se om det fanns något kul som vi kunde ha användning av. Han hade gjort så fint där inne och ställt i ordning allt och där på en hylla ser jag en kartong som det står 68-80 på! WHAT!? Jag som hade sån panik över att Freja inte hade några kläder att växa i nu. Jag har ju gett bort hur mycket som helst och trodde att det var i strl 68-98 men det fanns HUR MYCKET SOM HELST i 68-80 :)

CIMG3946 Fatta vad underbart!

Nu kan jag slappna av ett tag framåt.. då är det alltså strl 86-98 som jag har gett bort och sånt som måste inhandlas så småningom! Imorrn ska jag tvätta med glädje och hoppas på att Freja grisar ner sig massor så jag hinner använda alla kläder i 68 innan hon växer ur dom. Fan att jag inte har kikat in i förrådet tidigare. Vi hittade en massa gamla godingar som var favoriter när Nora var liten så jag blev så glad! :)

Vilken tur att vi fick en tjej till eftersom allt är rosa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0