Det pirrar i kroppen! ♥

Bäbisen kan komma när som helst nu och det bara pirrar i kroppen på mig!

Min älskade syster, gravid i vecka 39+0

Snart blir jag moster (igen), det känns lite mer speciellt denna gången faktiskt nu när jag vet själv hur det känns när ett barn kommer till världen! Att jag dessutom ska få vara med på nära håll när allt sätter igång gör mig ännu med spänd och förväntansfull! Jag har telefonen inom räckhåll hela tiden och jag bara väntar på att jag ska få ett samtal och kan åka iväg :)

Har precis beställt hem en "välkommen till världen" present till den lilla som ligger där inne i magen. Vi får se om jag hinner få hem presenten innan det är dags ;)

Åhh... lilla lilla hjärtat, jag älskar dig redan ♥ (och er andra syskonbarn också!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, nu få de sätta igång snart:D Inte långt kvar nu!! Men jag börjar bli mer och mer nervös:P

2012-08-28 @ 08:29:37
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: janina

Ja det är mysigt med egen gård, man glömmer bort lite vilka fördelar man har när man blivit så van

Gud vad roligt med en syster som får barn nära sina egna! Jag längtar tills min syrra får barn och hoppas det inte blir för stort hopp mellan mina och hennes barn, lycka till till din syster och kul att du får vara delaktig :-D

2012-08-28 @ 23:44:56
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0