Helvete vad snygg jag kommer att bli!

Har kommit hem efter ett dubbelpass på gymmet... det blev både BodyPump och BodyBalance ikväll! Det känns bra i kroppen nu trots att armarna är som spagetti ;) Imorrn blir det träning i form av renovering ute i pappas hus ♥ Kanske får för mig att springa några varv runt huset också, vem vet? ;) Måste ge gärnet nu dessa veckor innan det är dags att knäppa kort igen, om det inte syns någon skillnad blir jag tokig!!

Snapshot_20120802_1 Snapshot_20120802 Det blir mycket skrivande om träning just nu men det kanske inte är så konstigt? Jag har gett mig fan på att bli snygg nu, en gång för alla!!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Men kvinna du är snygg! Och dessutom jäkligt duktig!! Hejja dig! Kram.

2012-08-02 @ 22:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0