Hemma på permis!

Idag har det varit en STOR dag i mitt liv!

För 70 dagar sedan fick pappa en väldigt stor hjärnblödning och läkarna var väldigt skeptiska inför framtiden och jag trodde aldrig att jag skulle få se min pappa i livet igen. Han har gjort otroliga framsteg som jag inte trodde var möjligt och idag fick han komma "hem" på sin första permis!

Vi samlades hemma hos Lennart och Anette och hade en jättemysig eftermiddag tillsammans nästan hela familjen. Jag fick tårar i ögonen när jag såg att taxin rullade in på gården, aldrig hade jag vågat drömma om detta! Hjärtat bultade och jag var så GLAD ♥

Pappa fick äta sin efterlängtade pizza och vi pratade, skrattade och knäppte en massa kort på oss alla tillsammans. Jag har inte frågat pappa om jag får lägga ut några bilder än så dom får vänta lite :)

Tack alla för en underbar eftermiddag!

wpid-IMG_20120630_184526.jpg

Sluta aldrig hoppas, mirakel kan ske och min pappa är ett bevis på detta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0