Hur kan det komma sig?

De senaste dagarna har Freja vaknat strax efter 6, vet inte vad det har blivit med henne? I början av sommaren kunde hon ligga och sova till 9-9.30..

Kan det vara så att hon känner på sig att det är dags att börja skolas in på dagis imorgon? Eller kan det bero på att hon börjar få in lite rutiner och inte lägger sig vid 22 varje kväll?

I vilket fall som så känner jag mig som ett vandrande lik idag... Kanske är dags för mig att komma in i lite rutiner också och inte lägga mig vid 1-2 varje natt? Jag börjar ju faktiskt jobba om en vecka! 

Dagens mission är iallafall:

-Att hålla mig vaken -Tvätta -Röja upp här hemma -Märka denna jättehög med kläder...

+alla Amandas kläder!!

Napparna är kokade iallafall..

Till veckan kommer namnlapparna som jag har beställt så då ska jag märka upp allas strumpor och vantar!

Ja, jag har ju en del att göra så det är väl bara att sätta igång..

Gomorron förresten! :)


Kommentarer
Postat av: janina

Kian har alltid vaknat en viss tid i peroder, ibland var det 6.00 som gällde länge och sen har det ändrats till olika tider,fast vi har lagt honom samma tid på kvällarna.

Jag går också och lägger mig så jävla sent, vilket man får sota för nästa dag men ändå gör jag likadant på kvällen igen..kan inte slita mig hehe

2012-08-26 @ 21:58:54
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0