Kvällens planer!

Hej på er alla sötnosar!

Jag har precis kommit hem från gymmet och ett skönt bodypump pass. Jag la på lite extra vikter idag så det känns i hela kroppen :) Ska röja upp lite i köket nu, ta en dusch och sedan äta en god middag! image

Där i bakgrunden ser ni älsklingens projekt ikväll, jag gjorde ett riktigt kap! ;)

Och vet ni en sak.... Jag lyckades hålla mig borta från kakorna och tårtan på "kalaset". Jag hade med mig hallon och grädde så jag klarade mig fint! Men tidigare trodde jag aldrig att jag skulle kunna gå på ett kalas utan att vräka i mig allt som det bjuds på!! Glad och stolt! Om en vecka är det dags att knäppa kort igen och då kommer det upp före- och efterbilder här i bloggen.. !

Kommentarer
Postat av: Förväntansfull

haha, har ni köpt lika lampa som jag ska köpa?:P

2012-08-09 @ 19:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0