Laddad inför veckan som kommer!

Ska faktiskt stänga ner datorn nu och lägga mig och sova, tänkte ställa klockan ganska tidigt imorrn och ge mig ut på en löprunda innan resten av familjen vill vara med mig ;) Måste träna lite hårdare nu om jag ska kunna se några resultat den 15 september! Veckan som kommer blir en rolig vecka, det här är en del av det som händer:
  • 1-årskontroll med Freja
  • shopping
  • renovering av pappas hus
  • skolstart på torsdag för Nora och Amanda (3:an och 6-års)
  • 1-årskalas hos Ellen
  • en massa träning
  • ETT EFTERLÄNGTAT PAKET KOMMER!
  Hoppas även på att det dyker upp lite fler samarbeten här i bloggen!

  

GODNATT ALLA FINA!

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0