Magmusklerna är tillbaka!!

Jag har tillbringat min lördagkväll på gymmet tillsammans med min PT. Det var första passet i gymdelen sedan jag drog igång min 30dagars umaning!

Hon körde sönder mina armar och axlar idag och det ska bli spännande att se hur jag känner imorgon. Armarna var så slut så jag kunde inte göra alla övningar som var tänkt så det blev en hel del skratt istället :D

Fick även göra en del magövningar och för första gången på 10 år kunde jag göra sit up´s hela vägen upp till knäna om ni fattar vad jag menar? ;) Jag hade ingen aning om att detta var möjligt och jag blev så chockad och överlycklig!! Sist jag kunde göra dessa var när jag spelade fotboll...

Det var riktigt skönt iallafall och när vi cyklade lite efteråt så pratade vi en del om förlossningar och jag sa att jag är så avundsjuk på syrran som är beräknad att föda om ca 3 veckor och jag sa att jag också väldigt gärna vill föda barn igen!

Men vet ni vad.. jag fixar magrutor istället ;) Att bli moster är inte så dumt heller!

wpid-IMG_20120811_204043.jpg wpid-IMG_20120811_211313.jpg

5 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Beckas Resa

va kul med en 30 dagars utmaning, det kanske vore något när man är okad hos barnmorskan att man får börja träna igen på riktigt!

kram

2012-08-12 @ 13:08:57
URL: http://www.beckasresa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0