Nu säger kroppen ifrån!

Efter en väldigt lång dag i Birsta och Sundsvall så säger kroppen ifrån så det är bara att lägga sig! Vi kom till Birsta vid 9 imorse och kom inte hem förrän vid 19.30. Då slängde jag i mig lite mat och bytte om och sedan for jag ner till Sundsvall för att hämta Nathalie och Jens vid tåget! Dom hade haft det bra på semestern och det ska bli kul att kunna umgås lite igen. Snart flyttar dom och om en månad går jag tillbaka till jobbet så jag ska verkligen ta tillvara på de sista veckorna nu! :) Nora och Amanda fick vara med farmor under dagen och det var nog tur det med tanke på hur mycket vi har flängt omkring.. Jag avslutade iallafall min kväll med lite hallon och grädde, aldrig fel! ;)

wpid-IMG_20120801_232400.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0