Själv på dagis!

Det har varit en jobbig natt och morgon för Freja! Hon har vaknat hur många gånger som helst under natten och snurrat runt, inte velat ha nappen mm.. Jag var skittrött imorse men var glad för att jag la mig i tid! :) Strax innan vi skulle till dagis tappade hon balansen i köket och lyckades på något konstigt sätt slå munnen igen och blodet bara rann.. Antar att hon slog upp samma sår som hon fick igår och så fick hon en fin fläskläpp på köpet :( Funderade nästan på att stanna hemma från dagis men hon fick vila en liten stund och så gick vi dit. Vi var kvar i en timme och sedan blev vi hemskickade! Hade så ont i magen, jag var ju inte beredd på att gå hem idag redan.. men hon bryr sig ju ändå inte om oss och verkar trivas med dom andra barnen så det går nog bra! Dom har ju inte ringt än iallafall och det är ju sovtid nu :) Jag har massor av saker som jag vill göra här hemma nu innan alla ungar kommer hem men jag blir som handlingsförlamad och vet inte vart jag ska börja.. ? Ska märka lite kläder iallafall och börja rensa på Amanda och Frejas rum.. skiten finns ju ändå kvar sedan om jag inte hinner bli klar!

Vad tycker ni om Frejas "onepiece" som Mats fyndade på Tradera? :)

Det är bland de första plaggen han har köpt HELT SJÄLV till något av barnen ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

snygg! skulle va kul om min sambo också kunde köpa nåt nån gång!

2012-08-29 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0