Skönt med kväll!

Jag/vi har fått en del gjort idag..! :) Efter att jag hade lämnat barnen på skolan imorse så tog jag med mig Freja på en promenad ner till Ica, det var skitkallt så jag orkade inte gå så långt. Jag handlade litegrann och vagnen blev ca 15 kg tyngre på vägen hem så jag fick rejält med träning uppför alla backar iallafall! :D Tvätten blev vikt efter flera dagar och så plockade jag undan lite. Efter Mats möte på sjukhuset så for vi och STORhandlade för första gången på evigheter. Vi har slösat på pengarna alldeles för länge nu och varit och "små"handlat titt som tätt och då drar det iväg en del! :/

 

Det här plus lite blöjor fick vi med oss hem.. Någon som vågar gissa på vad allt kostade? ;)

Nu har vi (nästan) allt hemma så vi klarar oss tills vi får pengar nästa gång, känns skitbra! Jag lyxade även till det och köpte hårinpackning och lite smågrejer ;)

Det finns även några kronor kvar som jag kan göra av med imorgon på bytardagen... tjohooo!! :D 

  Lite gotta på köksbordet!


Kommentarer
Postat av: mammanellie

Svar: Ja mumma!! :D

Det känns skönt när man storhandlat ordentligt och har det fullt hemma, jobbigare är det att planera det som ska handlas... ;)

2012-08-24 @ 20:51:07
Postat av: Clara Arvidsson

sv: Ja visst är det snygga!! :) Önskar dig en trevlig helg!

2012-08-24 @ 22:21:41
URL: http://claraarvi.blogg.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja verkligen :)

Ha en fortsatt bra kväll!

2012-08-24 @ 22:50:55
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Yohanna - mamma till 2 :)

Det var rejält, brukar ni ställa upp allt så innan ni plockar in eller var det bara nu för att fota? Vad kul med bytardag, då får du visa dina fynd sen!! !:)

2012-08-24 @ 22:58:08
URL: http://maiplu.se
Postat av: janina

ohh där skymtade pepsi max, min favvo hehe

2012-08-24 @ 22:59:56
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/
Postat av: Annika

Vi storhandlade för 3600 kr i förrgår haha, var det högre
än den summan?

2012-08-25 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0