Superfina namntavlor!

Letar du efter den perfekta födelsedagspresenten, dopgåvan eller helt enkelt något till dig själv? Hos annaform.se finns de finaste tavlorna jag sett, jag skulle kunna beställa hur många som helst!

Det finns 3 kategorier att välja från Namntavlor Kids Home

Den här gången beställde jag 3 namntavlor till barna och 1 till oss själv. Namntavlorna kan man designa precis som man vill med färger, mönster, text osv. Men eftersom jag är så velig och inte har någon vidare fantasi så utgick jag ifrån en färdig design :)

Så här blev våra tavlor! (de var jättesvåra att fota snyggt för att det bara speglade sig så ni får ha lite överseende) Det kommer bättre bilder längre ner..

wpid-20120807_130419.jpg wpid-20120807_130520.jpg wpid-20120807_130718.jpg

wpid-20120807_130557.jpg wpid-20120807_130537.jpg Frejas tavla är inte uppe än eftersom hon ska få den när hon fyller år ;)

Bilderna fick jag skickade till mailen dagen efter att jag hade gjort beställningen och sedan skickade jag in dom för framkallning hos fujidirekt.se . Det tog  bara någon dag innan jag hade bilderna hemma!! Hur smidigt som helst! :)

Ramarna köpte vi på IKEA och bilderna fick vi skära till lite för att dom skulle passa men resultatet blev skitbra även om det inte syns på bilderna!

Tavlorna kostar 75:-/styck eller 4 st för 225:-

Här kommer några av alla tavlor som hon gjort:

annaform.se annaform.se  2

annaform.se  3

Klicka på bilden här nedanför för att titta på fler bilder och för att beställa din egen tavla!

annaform.se  4


Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Tack för tips! Jag ska nämligen på dop om två veckor! Och jag har NOLL idéer.

2012-08-09 @ 14:52:11
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Postat av: Anette

Vad fint!

2012-08-11 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0