Tips - Skor på nätet!

Jag är ständigt på jakt efter nya skor, både till mig, Mats och barnen! Just nu sitter jag och letar efter höstkängor och vinterskor till oss allihopa, måste fötterna växa så mycket? Men det är ju kul med lite nytt samtidigt.. ;)

Tänkte tipsa om en sida som säljer skor på nätet. 

Sidan heter Footway och har det mesta som man söker.  Det finns kängor, stövlar, sneakers, träningsskor osv i välkända märken som Nike, Adidas, Kavat, Converse och Lacoste för att nämna några! De erbjuder 180 dagars öppet köp, prisgaranti och fri frakt och retur.

Nu har dom flyttat in i ett nytt stort lager och firar med flytt-REA och erbjuder upp till 70 % på sina skor!

Här är några favoriter som jag har hittat till mig och barna:

   Klickbara bilder!

Dessa skor vill jag gärna ha i höst, passar till det mesta och har lagom klack för min del som inte kan gå i klackar ;)

   Klickbara bilder!

Märks det att jag gillar mycket färg? :) Tycker alla dessa skor var så sjukt snygga och skulle sitta perfekt på tjejernas fötter! Dom ser dessutom väldigt varma och sköna ut.

Är ni också på jakt efter skor? Håll utkik för snart drar jag igång en tävling där du kan vinna ett presentkort till ett värde av 500:- hos Footway

 

Det vill ni inte missa!


Kommentarer
Postat av: Mathilda - mamma till Amelia

Ja snart är det ju dags för vinter dojjor till dottern. Vet inte alls vart jag ska leta, helst vill jag köpa butik så jag får rätt storlek och råd :-)

Jag ska absolut vara med i din tävling för Footway!

2012-08-23 @ 12:44:56
URL: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se/
Postat av: Kaatzi

Tack för tipset! Jättesnygga.

2012-08-23 @ 15:20:41
URL: http://kaatzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0