Dagens planer inställda! :(

Jag hade sett fram emot den här dagen, har längtat och väntat i en evighet!! Dagens plan var att jag och Freja skulle åka ner till Malin, handla barngrejer och se Takida spela i Birsta...

Vädret var lugnt imorse så jag hade inga planer på att ställa in dagens planer. Sedan fick jag ett sms av Mats mamma som skulle ha skjutsat barna på kalas och kompisar.. hon är sjuk! Bara att planera om, jag skulle kunna hinna ner till Birsta i tid efter att jag har hämtat hem Amanda från kalaset.

MEN, efter att ha varit ute i snöyran och insett att man inte ser NÅGONTING när man kör och efter att ha läst och hört om allt kaos efter E4:an så är det bara att inse att det inte är värt att riskera livet för att få se det bästa bandet någonsin! :(

Vintern kom till oss också så jag får sitta här hemma och mysa framför en varm brasa istället. Ska nog försöka ta mig in i förrådet och leta reda på alla lucia och julgrejer så vi får lite julmys här hemma. Trots att jag alltid säger att jag hatar snön så är det faktiskt väldigt mysigt när den väl kommer, så länge man kan vara inomhus ;)

Efter att ha bott i huset i ett år så har vi nu fått tillåtelse att elda i öppna spisen! Så himla mysigt och det luktar så gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0