Dejten med Joel Kinnaman!

Varför är det alltid så, att när man har en helt fantastisk dröm så vaknar man alltid då det kommer till det bästa och det går inte att komma tillbaka till drömmen hur mycket man än vill!? Annat är det med marddrömmar, då fortsätter man att drömma samma jävla dröm när man försöker somna om? Imorse drömde jag att jag träffade Joel Kinnaman på en fest, vi  föll för varandra direkt och han frågade ut mig på en dejt. Jag var helt till mig och gjorde mig i ordning i timmar inför dejten. Han var mycket snyggare i drömmen än då jag sett honom på film, vet inte ens hur det är möjligt men så var det! :) Det var den bästa drömmen jag haft på väldigt länge och självklart väcker Freja mig precis då han ska komma och hämta upp mig! Jag fick inte veta vad som skulle hända och jag var så förbannad....! Nu har jag vaknat till iallafall och jag är inte lika arg längre men det hade varit kul att få veta slutet ;)  

Vem skulle inte vilja gå på en dejt med denna snyggning? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0