Glögg och brasa!

Jag har för vana att alltid ta det säkra före det osäkra och väljer alltid den mat eller dryck som jag VET att jag tycker om. Vågar inte slösa en massa pengar om jag inte skulle tycka om det. Idag hände det något när jag var inne på systemet.. Jag såg en glöggflaska som bara skrek "köp mig, köp mig" ! Stod ett bra tag och funderade och funderade.. men 33:- var inte mycket att bråka om ;) Glögg med smak av choklad kan väl inte vara dåligt? Sitter och dricker den nu och den är hur god som helst, den smakar som vanlig glögg men sedan kommer en eftersmak av choklad. MUMS, tur att jag fyllde upp den största muggen vi har! :) Mats har tänt en brasa så vi sitter i soffan och myser. Så fort hockeyn är slut så blir det nog något avsnitt av Grey´s...


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad härligt! Här blir det strax Dufvenkrooks Hjortronglögg. Bara det - hjortron, varför i hela helvete bor jag HÄR där ingen vet vad fasen ett hjortron är??? Tror jag kastar ankar i Dalarna... :-P Kram! Ps - du MÅSTE testa Dufvenkrooks Choklad/Chili, den är faktiskt ÄNNU godare! Kram!

2012-12-06 @ 22:23:16
URL: http://minbebis.com/blogg/heartan/
Postat av: Janina

mysigt! och tack så mycket för kommentaren! :-D

2012-12-06 @ 22:37:52
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0