Kan inte få nog ♥

Freja har sovit jättebra inatt! Hon vaknade igårkväll och fick sitta uppe med oss en stund innan vi skulle gå och lägga oss. Vi tog med henne in till våran säng men då hon bara ville leka så gick jag och la henne i hennes säng istället. Hon var ledsen en stund men sedan sa Mats åt henne att lägga ner huvudet på kudden och mysa en stund.. Det blev knäpptyst och hon somnade! :) Hon sov till halv 5 då jag hämtade in henne till oss och vi sov vidare.

Jag kan inte få nog av mina barn, vissa dagar kan jag sitta i evigheter och bara studera och beundra dom när dom pysslar och leker. Kärleken till sina barn går verkligen inte att beskriva! ♥ 

Älskade lilla hjärtat!


Kommentarer
Postat av: carolinenilsson

Vilken söt tjej :)

2012-12-03 @ 12:04:27
Postat av: Mia

Så gullig dotter du har :)

2012-12-06 @ 10:55:32
URL: http://www.roulettonline.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0