Våran julafton!

Det blev en väldigt lång dag igår, vi kom inte i säng förrän halv 2!

Vid halv 12 for vi till Mats pappa och Maria för att äta jullunch. I väntan på maten så lekte barnen och spelade tv-spel. Vi vuxna satt mest i köket och var lite sociala :) Efter maten öppnade vi lite julklappar och sedan fikade vi innan vi for hem igen.

Vi kom hem vid 16 och strax därefter kom Marie, Helena och Håkan och lite senare kom Stefan, Jenny och Julia. Det blev en ganska sen middag men väldigt god! För första gången någonsin åt jag LAGOM med mat  både till lunch och middag så jag slapp må dåligt! :D Tomten kom runt 20 och barnen blev helt knäppa. Nora är ju livrädd för tomten och har varit sedan hon var liten men igår satt alla ungar i ett hörn i soffan och höll på att garva ihjäl sig. Tomten hade långt att gå och han var trött så det blev ett snabbt besök ;) Amanda och Nora hjälptes åt att dela ut alla julklapparna som låg under granen.

Alla barnen fick jättemycket julklappar och dom var såååå nöjda! Efter precis varje paket så sa Amanda: -Åhhhh, precis det som jag önskade mig :)

Till och med jag fick några julklappar och jag drog hem lite fler när vi lekte julklappsleken lite senare på kvällen då Ida och Sandra hade kommit!

De sista gästerna åkte hem runt halv 1 om jag inte minns fel.

Det var en helt underbar dag utan den minsta stress!!! :D

TACK TILL ALLA SOM VI TRÄFFADE OCH TACK FÖR ALLA JULKLAPPAR!!

Här kommer lite bilder...

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle Trönnblom

Det såg ut som att du haft en riktigt mysig julafton :)

2012-12-25 @ 21:10:20
URL: http://tronnblom.blogg.se
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ser kuligt ut.
hoppas du har en mysig kväll
kraam

2012-12-26 @ 22:30:48
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0