5½ års kontroll!

Idag har jag varit med Amanda på BVC. Det var 5½års kontroll, sista inför skolstarten till hösten :) Hon var 115 cm lång och vägde 21 kg, hon följer sin kurva perfekt! Vi pratade också om hennes utveckling och det fanns inget alls att anmärka på. Sköterskan tyckte att hon var väldigt duktig eftersom hon kan skriva och läsa en del redan, tur att hon har världens bästa storasyster som leker skola med henne! Sedan var det dags för en spruta, den har hon pratat om sedan vi fick kallelsen. Hon tycker det är lite kul :) Hon fick först ge en apa en spruta och den var hon snäll att ge i framstjärten.. Hahaha! Och när apan var klar fick Amanda sin i armen, hon tittade hela tiden och sa inget och gjorde ingen min. Jag är så stolt över mina barn!! image Det finaste jag har, jag älskar er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0