Ännu en dag förbi!

Det har blivit lite mycket prat om flaskmatningen nu men det går så bra så jag vill bara skryta hela tiden! :) Hon åt 125 ml bröstmjölk nu ikväll utan problem, vi försökte med lite välling först men det var inte så intressant.. Det har varit underbart väder ute idag, drygt +10! Det är slask och oskottade vägar nästan överallt så det går knappt att ta sig fram någonstans :/ Amanda följde med Dennis hem efter dagis och hon hade haft jättekul! När jag kom för att hämta henne så gömde hon sig och sa att hon inte trodde att jag skulle hitta dit. Dom får dejta fler gånger :) Annars så har vi inte gjort så mycket mer än det nödvändiga. Mats har varit på möte och jag har plockat här hemma och åkt fram och tillbaka med bilen hela dagen känns det som.. Imorrn tänkte jag ta en promenad ner på stan och kika på lite grejer till Freja. Hon skulle behöva en lite tunnare overall och mössa bl.a.

CIMG3541Freja tränar med gåstolen, hon har inte hittat tekniken riktigt än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0