Att leva med tourettes!

Läsvärt! Jag har tidigare skrivit om min sambos sjukdom. Jag vet inte hur många av er som har läst det men HÄR <--- finns en länk till det inlägget. Jag vill sprida min historia för att öka förståelsen för hur det är att leva med en sådan "dold sjukdom". Det är ju inget som syns och inget som märks om man inte lär känna Mats. Det har ju hänt en del sedan jag skrev det inlägget och jag kommer så småningom att skriva ett inlägg om hur allt är idag. Jag tycker att du ska ta dig lite tid och sätta dig ner och läsa om hur livet kan se ut för en person som har Tourettes syndrom! Alltid vid din sida(1)_big blank

Kommentarer
Postat av: CIcci

Jag läste ditt gamla inlägg igår, fint skrivet, för även om sjukdomen låter oerhört tuff så märks det att ni har nåt speciellt tillsammans! Stark du är! Och bra och modigt att låta dig publicera det!

2012-02-03 @ 09:53:19
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Ni är mina förebilder <3 Kram :)

2012-02-03 @ 15:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0