Dagens tAKiDA!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gXSHG6ZIt40[/youtube]

Too late!

En låt som fick mig att få ståpäls första gången jag hörde den! Trots att den påminner mig om en jobbig tid i mitt liv så är den fruktansvärt bra. Minns så väl när jag satt hemma alldeles ensam vid köksbordet när jag lyssnade igenom nya skivan, jag och Mats hade precis flyttat ifrån varandra och jag ville inget hellre än att jag skulle få vakna upp tillsammans med honom igen! Det var nog första gången som jag också lade märke till texten i låten..

Tänk vilken tur man har ibland...! :)

Så här skrev jag i september 2009 ---> KLICKA HÄR!


Kommentarer
Postat av: mjukisida

Detta är en av mina absoluta Takida favoriter, älskar den och speciellt texten.

2012-02-15 @ 22:30:56
URL: http://minbebis.com/blogg/mjukisida/
Postat av: sissy

Sv.: Ja jag antar att den kommer därifrån. Fick den av min bror och dom bor väldigt nära! :)

Visst var det fint skrivit! Skönt att somna med dom orden i huvudet!

Godnatt! :)

Svar: Freja har en svart sån pyamas som hon fick av mormor i julklapp :)
Jannice

2012-02-15 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0