Effektiv dag!

Idag har jag hunnit med allt jag skulle göra, känns så himla skönt! Fick lite träning också eftersom jag hade med mig Freja och släpade henne in och ut ur bilen ett antal gånger. Började med att lämna in ett paket på bussgods, sedan hämtade jag Nora på skolan. For ner på apoteket och laddade upp med hostmedicin och alvedon. Vidare till Expert och knäppte lite fina bilder och sedan for vi till jobbet och lämnade in ett av korten och så skrev jag på ett papper. (Mitt kontor börjar ta form också!) :) Sista anhalten blev Ica och inköp av fika och lite puréer och gröt till Freja! Nu är jag ganska trött och skulle kunna tänka mig att sova en stund men det börjar bli dags att börja med någon middag snart så vila får jag nog göra ikväll istället.. Amanda ligger och sover igen, andra svängen idag.. Hon är inte alls nå pigg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0