En jävla tur!

Jag höll på att åka på världens blåsning idag! Jag gick ut på gården för att skotta lite och sopa av bilen innan jag for och hämtade Nora hos en kompis. Jag tog med mig Amanda och Freja ut eftersom Mats inte var hemma. När vi kom ut låste jag upp bilen, stoppade in Frejas bilstol och kastade in nycklarna och börsen! Amanda lekte och Freja tittade på mig från vagnen när jag skottade och sopade av bron. Så långt var allt lugnt :) När jag skulle ta ut sopen för att sopa av bilen var bilen låst! Vafan, den brukar ju stå öppen hela nätterna ibland när jag har glömt att låsa.. !? Paniken sprider sig i kroppen och jag ringer till Mats. Extranyckeln till bilen ligger såklart uppe i den LÅSTA lägenheten.. Emelie har en av våra nycklar till lägenheten och Mats nyckel brukar ligga inne i lådan. Tusen tankar for runt i huvudet men Mats frågade om inte hans nyckel låg gömd uppe i trappen sedan tidigare och gissa vad.. DET GJORDE DEN! Vilken jävla tur jag har ibland.. nu har jag lärt mig att aldrig lämna nycklarna inne i bilen nå mer iallafall! :D

Vad är det värsta ni råkat ut för när det gäller att glömma nycklar osv.? :)

images2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0