Guten morgen!

Natten blev inte så bra som jag hoppades på... Freja sov i sin säng i en timme innan hon vaknade igen. Hon har haft en ganska jobbig natt och mamman med. Hon har ätit 3 gånger och vaknat däremellan för att hon har varit så täppt i näsan så hon inte kunde suga på nappen :/ Tur att det är tråkväder ute så jag med gott samvete kan lägga mig och vila om en stund! :D Mats och Amanda sitter och spelar spel och det är såna här gånger jag är så glad att både jag och Mats är hemma. Jag har haft det väldigt bra som alltid har haft möjlighet till avlastning när jag har varit föräldraledig! Nu ska jag byta en efterlängtad bajsblöja och sedan slå mig ner i soffan ;)

CIMG2178

Är så glad att jag har dig älskling!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0