KÖRKORTSTILLSTÅND!

FY FAN SÅ UNDERBART!

Flera års väntan är över.. I fredags fick älsklingen ett brev från Transportstyrelsen ang. körkortstillståndet, ett föreläggande om att komma in med läkarintyg avseende Tourettes syndrom och läkemedelsbehandling. EXAKT den handling som han redan skickat in för 3 månader sedan tillsammans med ansökan! Jag blev skitless och Mats ringde upp en handläggare som skulle återkomma för hon kunde inte svara på någonting och hon som hade skrivit brevet var inte på plats (ovanligt?). Imorse ringde handläggaren upp, deras läkare hade tittat igenom läkarintyget och om några dagar får Mats hem ett papper i brevlådan.. ETT KÖRKORTSTILLSTÅND!!! S.Å  J.Ä.V.L.A  U.N.D.E.R.B.A.R.T !!!!! Nu måste vi bara göra introduktionsutbildningen båda två, skicka in papper om att jag ska vara handledare och sen är det bara att tuta och köra!! :D Jag är så glad!!

Kommentarer
Postat av: zandras

Men tummen upp på den :-)
Grattis till Mats! Vem tar kortet först av oss? ;D

2012-02-13 @ 13:51:42
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Postat av: Marie

Men Gud va härligt! Stort grattis till Lill-Tjorven ;)

2012-02-13 @ 14:20:59
Postat av: Linda

Å va glad jag blir! Hälsa kram från mig!

2012-02-13 @ 16:22:03
Postat av: sissy

Grattis. :)
Härlig bild på trängseln i sängen! Man kanske får skaffa sig dubbla dubbelsängar om man ska ha fler barn. ;)
Va jobbigt att Freja vaknar så ofta. Ammar du eller har det gått bättre med flaskan?
Isabelle sköter amningen själv och äter kanske 2-3 min varannan timme på natten utan att jag vaknar. Det är ju visserligen både på gott och ont. Jag får sova men lillan fortsätter vara beroende av mig nattetid. :)

2012-02-13 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0