Mosig måndag!

Ögonen går i kors på mig idag!

Vi kom hem från bandyn strax efter 18 igår, tror ni jag var lite trött efter helgens bravader? Jag är ju van att kunna vila en stund på dagarna men det gick ju varken i lördags eller igår. Det känns som att allt kommer efter nu för min hjärna vill inte alls samarbeta idag. Ögonen går i kors och jag orkar inte tänka på nåt. Somnade direkt efter Big Brother igår!

Jag har iallafall plockat undan lite och kört igång en maskin med tvätt.. Jag är ensam med barnen idag. Mats är och hjälper Nyppa uppe i stugan. Tur att dom är ganska lugna och snälla idag :)

I eftermiddag är det dans som gäller för Amanda och jag får ta med mig hela barnaskaran, får väl se hur kul dom tycker att det är! ;)

Så här kul har vi här hemma:

Snapshot_20120227

Snapshot_20120227_3

Snapshot_20120227_5

Snapshot_20120227_7

Snapshot_20120227_11Amanda sa till mig imorse att jag kunde ju få ta på mig lite smink så jag såg vaken ut. Bara att lyda order så jag drog på lite mascara :)

Nu är det film och soffmys som gäller, Freja börjar bli trött (tack och lov)  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0