Nytt mobilskal!

Sedan jag köpte min mobil så har tankarna på ett snyggt och coolt mobilskal funnits men jag har liksom inte skaffat något, förrän nu! Jag har velat ha ett skal i mjuk silikon eftersom jag har hört att dom hårda skalen kan skada mobilen. Vet inte om detta stämmer? Hittade iallafall en sida på nätet där det finns en del Samsung Galaxy S2 skal och en massa andra Galaxy S2 tillbehör! Det finns HUR MYCKET GREJER som helst till både mobiler, datorer, iPad, iPod mm. Skal, laddare, reservdelar och en massa annat. Jag skulle kunna hålla på hur länge som helst! :) Bra service och snabb leverans om grejerna finns i lager..

110255-1

Klart jag valde ett rosa skal, måste ju matcha mössan jag visade häromdagen! ;)

Nu vill jag ha en massa fler skal i olika färger och mönster, det gör ju telefonen lite snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0