Shoppingsugen!

Kikade lite i HM katalogen och blev så sugen på att köpa lite nya kläder! De enda byxorna jag kommer i är mammajeansen, mammaleggings och mysbyxor. Tröjorna jag har är flera år gamla och börjar tappa färgen och sitter inte särskilt snyggt på kroppen! Jag börjar ju jobba snart och ska därmed visa mig bland folk nästan varje dag så det vore ju kul med något annat än det jag har.. Får nog flirta lite med älsklingen tror jag ;) På skofronten ser det inte heller så kul ut.. har ett par spring/promenadskor, mina Reebok´s och ett par för små snowjoggings.. hahaha! Snyggaste bruden i stan?

Kommentarer
Postat av: enliten

Visst skulle du börja på nytt jobb? Vad är det du kommer göra? Självklart måste man ha lite nytt då! ;)

2012-02-24 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0