120101

Första dagen på det nya året, känns precis som igår! :) Vi hade en jättetrevlig kväll hos svärfar igår, vi åt god mat och surrade en massa. Tror vi åkte hem strax före 1 någon gång! Klev upp ur sängen strax före 9 för att Freja hade bajsat. Skulle behöva lite mer sömn men det tar jag igen senare. Nu ska jag göra mig klar för en barnvagnspromenad med Nathalie! :) Har ni några löften förresten?
Mitt är att ta mig iväg till gymmet tillräckligt ofta för att det ska vara värt att betala för ett gymkort varje månad ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, jag har väl ungefär samma nyårslöfte som du, hålla igång med träningen! =)

2012-01-01 @ 11:48:57
URL: http://www.ciccisnotebook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0