Flängfredag!

Vilken skum det har varit idag.. Freja hade sin bästa natt på jag vet inte hur länge.. Hon åt 22 och somnade strax innan 23 sedan vaknade hon inte förrän 4 och ville ha käk! :) Vid 7 var vi upp en sväng, mer käk och byte av blöja. Vi somnade om på soffan och sedan vaknade jag med världens huvudvärk kl 10! Det tog mig typ 3 timmar att komma in i duschen, jag var så seg! När jag väl hade duschat av mig och fått på mig lite kläder så for vi på affärn och handlade lite och sedan for vi till svärmor och fikade. Efter det fikat så for vi hem med alla varor och sedan for vi till svärfar som fyller år idag och fikade lite till! :) På vägen hem släppte jag av älsklingen hos Nyppa så jag, Nora och Freja har haft pyamasparty/tjejkväll här hemma. Jag har fixat lite sallad inför morgondagen och så har vi myst i soffan! :D Freja sover och Nora ligger i sängen och försöker somna till musik som macarena, scatman, boom boom boom boom osv. hahaha.. fattar inte hur hon orkar!? :P Älsklingen borde dyka upp här snart och då ska jag ta och krypa ner så jag orkar upp imorrn. Det blir en heldag i Ö-vik med innebandy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0