Slutkörd!

Idag har vi varit på Alnön och tittat på Nora som har spelat innebandy, tyvärr förlorade dom alla 3 matcherna! :( Dom såg inte ut att vara i form idag.. Åt en god kycklingsallad till middag och sedan skyndade jag mig ner till gymmet. Har kört ett BP pass, det bästa på länge. Jag har verkligen kört slut på varenda muskel i hela kroppen och det känns skönt! Händerna och armarna bara skakar när jag skriver på datorn.. :) Får se hur det känns imorrn och på tisdag. Träningsvärken i magen från igår känns lite bättre nu efter det här passet men det har varit illa idag ;) Ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det lite mys med älsklingen! Sköna söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0