Tisdag

image Freja har varit med morsan hela dagen. Först fick hon följa med till gymmet och träffa brudarna (Ellen och Isabelle) och sedan var vi på öppna förskolan och träffade våra brudar igen! :) När vi kom hem hade älsklingen dammsugit och plockat undan lite, blev hur glad som helst! :D Jag tog en powernap medans Nora var på träning. Är skittrött, har inte sovit så bra inatt. Freja har sovit oroligt och Amanda har sovit med mig i sängen inatt. Hon vill prata mer än att sova. Halv 6 imorse vaknade jag av att Amanda var ledsen och att Freja också hade vaknat. Hon trodde att vi hade missat dagis och så hade hon haft en hemsk dröm om ett monster som hade tagit henne, mig och Freja! :( Det blir nog en tidig kväll ikväll! Håll utkik här i bloggen för med lite tur så kommer det upp en liten tävling snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0