Utmaning

Blev utmanad av Heartan att svara på några frågor... Vad gjorde du för tio år sedan? 2002: Jag fyllde 18 år, piercade tungan, for till Turkiet med familjen och en kompis, tog körkort, träffade Mats, blev sambo och gravid! Vad gjorde du för ett år sedan? Jag var ganska nygravid, blev inskriven på MVC och fick höra Frejas hjärta slå för första gången! Fem snacks du gillar. Chips, ostkrokar, lösgodis, glass och nötter! Säg något jag inte gillar i snacksväg.. :P Fem sånger du kan hela texten till. Jag är ju inte känd för att lära mig texter.. haha.. Men några Takidalåtar kan jag allt! :D Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär. Betala av lånen, köpa ny bil, köpa hus, skänka en del till familjen och sist men inte minst så skulle jag/vi leva i "lyx" (kunna köpa kläder, gå till frissan, gå till tandläkaren,  gå till optikern osv när vi behöver och känner för det!) Fem dåliga vanor. Att jag är lättirriterad och kan störa mig på småsaker om jag har en dålig dag, använder en sur ton när jag pratar ibland fast jag inte är sur, gnäller på barnen helt i onödan ibland, tjatar lite för ofta och är aningens lat.. Allt förutom latheten hänger ihop med varann tror jag! ;) Fem saker du gillar att göra. Umgås med mina vänner, titta på tv, träna, äta och sova! Fem saker du aldrig skulle klä dig i. Hmm... jag har nog klätt mig i det mesta men jag skulle nog inte visa mig ute i någon kavaj med axelvaddar eller något som sitter åt som ett korvskinn när jag har denna kroppen! Fem favoritleksaker. Min mobil, datorn, tv:n.. kommer inte på nåt mer :) Skickar vidare till dom som tycker om det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0