Alltid kul med nya kläder!

Ni som känner mig vet att jag nästan aldrig köper nya kläder till mig själv, det mesta jag äger ät ärvda grejer från mina yngre systrar.. Inget fel med det men ibland är det kul att ha något helt nytt! ;) Igår fick jag hem mitt första paket som innehöll 3 linnen, 1 kjol, 2 par trosor, 1 par skor, ett par solglasögon som egentligen var till Mats men som jag fick i slutändan ändå och sist men inte minst ett par mirakelshorts som håller in lite fläsk ;) image Hemma ligger paket nr 2 och väntar... :)

Kommentarer
Postat av: Marica

Kan du inte lägga in en bild på mirakelshortsen?

Svar: Marica: Det kommer, dom ligger nerpackade just nu! :)
Jannice

2012-07-07 @ 08:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0