Det bästa sättet att vakna på...

Freja är så himla underbar på morgnarna. Hon sover fortfarande med oss från det att hon vaknar på natten tills att vi kliver upp, hur mysigt som helst! Jag vaknar oftast av att hon ligger och pillar mig i ansiktet och sedan lägger hon ner huvudet och "kramas". Det är ingen panik med att kliva upp och hon kan ligga och kramas nästan en halvtimme ibland innan jag har vaknat till riktigt. Så himla gosigt och underbart, världens finaste lilla tjej :) image Och ja, vi ligger fortfarande kvar i sängen... :) Jag skriver och Freja tränar balansen med att ställa sig upp hela tiden och stå utan att hålla i sig. Det går mycket bättre att så i sängen än på golvet av någon anledning! Gomorron på er!

Kommentarer
Postat av: Idlisa

Åh vad mysigt det låter - längtar tills man också får vakna upp sådär :)

Svar: Ja, det är lätt den bästa stunden på dagen! :) Ska njuta nu i sommar innan det är dags för både jobb och dagis i höst.. :/
Jannice

2012-07-02 @ 10:08:47
URL: http://minbebis.com/blogg/idlisa/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0