Drömmer mig bort till värmen!

Jag förstår att det är högtryck hos resebyråerna just nu, det verkar ju inte bli någon sommar någonstans i Sverige i år! :( Jag har redan ställt in mig på att det snart är höst och att det inte är någon mening att köpa några sommarkläder. Den där bikinin behöver jag ju verkligen inte leta efter.. Vi sitter och kikar efter lite resor, det skulle vara så skönt att åka iväg. Bara slappna av med en massa sol och bad! Jag och Mats har aldrig åkt utomlands tillsammans och senast jag var iväg var 2002. Vi får börja spara undan lite pengar nu så kanske vi kan åka iväg någonstans till våren eller nästa höst, det kanske blir en bröllopsresa.. vem vet? ;) Har hittat två härliga hotell i Turkiet hos Travel.se , det ser väl inte så dumt ut? :)

017249a_hb_p_001_big

021074a_hb_a_001_big

Vi skulle kunna flyga från Umeå också, det är ju inte så jättelångt dit! Det finns många härliga resmål men vi är ju inte så jättetät så vi får börja med de lite billigare alternativen om vi ska någonstans ;)

Om du också funderar på att fly landet så kan jag tipsa om  Travel.se!


Kommentarer
Postat av: Anette

Vi var på Pegasos Royal (reste med Nazar) när vi var i Turkiet i maj, och vi hade det verkligen såå bra! Ett tips bara :)

2012-07-18 @ 00:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0