Godnatt! :)

Jag har ganska nyss kommit hem efter att ha varit ute och åkt och pratat en massa med min älskade Marie! ♥ Vi har suttit i bilen ute på sälsten några timmar och bara pratat. Vi har nog mest pratat om tråkiga och ledsamma saker men det var ändå skönt. Vi kan verkligen prata om ALLT  och vi stöttar varandra nu när vi båda har det ganska jobbigt!

images (1)

Tidigare ikväll var jag och Freja nere hos Zandra. Hon hjälpte mig att färga håret och äntligen är det mesta av utväxten borta! Så himla skönt.. ska eventuellt slänga i en toning också för att få lite jämnare färg på allt hår och ljusa upp det lite :) Tack för hjälpen gumman!

Har ikväll kommit fram till att jag har väldigt fina vänner som jag är väldigt rädd om! ♥ ♥ ♥

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen bredvid min älskade sambo som redan sover sedan länge! Måste ställa klockan också så jag inte försover mig till morgonpromenaden med Zandra och Liam.. Kl 9 är det samling borta på OK! :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0