Hur fit kan jag bli??

Jag har dragit igång ett litet projekt, eller en rejäl utmaning för mig själv kan man väl säga! Som jag skrev tidigare så jag jag skaffat mig en PT som ska hjälpa mig med träningen och kosten och peppa mig som fan så jag inte lägger ner allt efter några dagar. Tanken är att jag ska gå ner mina sista kilon, trimma kroppen och bygga lite muskler! Jag har tagit bilder på min kropp framifrån, bakifrån och från sidan. Om 30 dagar ska jag knäppa nya bilder och se om det har blivit någon skillnad (det hoppas jag verkligen!) Just nu är jag inne på dag 3 och hittills har jag bara tagit några långpromenader med barnvagnen i träningsväg. Till veckan blir det intervallträning och sedan måste jag ta mig till gymmet några gånger i veckan och utöka mina promenader med lite löpturer! Jag har lagt om kosten en del också, ska bara lära mig att äta på vettiga tider och med jämna mellanrum! Det blir inge potatis, makaroner, spagetti eller liknande nu framöver. Och så undviker jag socker! Det är andra morgonen nu som jag äter gröt till frukost UTAN varken socker eller sylt. Jag som älskar att ha en tjockt gosigt sockerlager på gröten :/ JA, jag är/var? sockerberoende! Hittills går det bra och hjärnan går på högvarv för att jag inte ska stoppa i mig nåt skit i bara farten.. Det kommer att bli en utmaning men jag är så jäkla laddad just nu! Förhoppningsvis får jag ordning på min ballongmage också under tiden.

Har du lust att haka på denna utmaning så vi kan följas åt och peppa varandra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0