Jag förvånar mig själv hela tiden!

Jag är så jäkla grym och är så stolt över mig själv!

Runkeepern ville inte riktigt funka idag, den första kilometern tickade bara tiden på och sträckan stog på 0. Fick igång den då, så totala sträckan blev ca 4,4 km på 30,52 minuter! Jag tog i allt jag hade den sista biten upp för nybrobacken, benen var som spagetti när jag kom upp men jag överlevde iallafall! :D

När jag kom hem la jag ut en filt på gräset och gjorde några övningar, grannen hade säkert skitkul åt mig! ;)

Sit ups: 12x3 Rygglyft: 12x3 Armhävningar: 10x3 Plankan: 3 raka (30 sek) och 2 sneda (30 sek)

wpid-IMG_20120722_090357.jpg

En bra början, eller hur!?


Kommentarer
Postat av: Veralena

Duktig du är!

2012-07-22 @ 13:49:25
URL: http://vdeak.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0