Pappas fight - Dag 28

Utdrag ur dagboken: Söndag 2012-06-24 23.03 Nu har jag inte träffat dig på 2 dagar och jag saknar dig så otroligt mycket. Det är skönt att veta att du har haft besök ändå båda under förmiddagen och eftermiddagen. Emelie och Hasse var hos dig på förmiddagen och Lennart var hos dig på eftermiddagen. Jag har precis pratat med en sköterska och hon sa precis som Emelie att du hade varit väldigt trött och att du hade sovit nästan hela förmiddagen. Du hade ätit lite dåligt och varit rosslig och haft lite hosta. Under eftermiddagen hade du ätit lite bättre iallafall men du hade fått lite dropp ikväll. Dom hade tagit nya prover pga att du har stigande CRP. Blir så nervös att jag har smittat dig. Vill inte att du ska bli sjuk. Kommer din kropp att klara av det? Snälla pappa, du får inte bli sjuk! Du har så mycket att kämpa med ändå. Jag ber för dig ikväll!! ♥Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0