Pappas fight - Dag 29

Utdrag ur dagboken: Måndag 2012-06-25 13.24 Linda var upp till dig på förmiddagen och tyckte du såg pigg ut. Du pratade hela tiden. Dom har tagit ett prov på såret där tracken satt, det verkar som att det är där det är en infektion. Jag fick också veta att du byter avdelning idag efter lunch. 23.53 Både Simone och Lennart var hos dig på eftermiddagen och båda tyckte att du verkade pigg och du pratade hela tiden. När Simone var där hade du frågat efter mig :) Lennart tyckte det var väldigt skönt att träffa dig. Han vet inte om det beror på att han förstår dig bättre eller om du sluddrar mindre men han hörde bättre vad du sa idag! :) Imorgon eftermiddag kommer vi och hälsar på dig igen, håller på att längta ihjäl mig! Det blir nog lite glesare med besöken framöver då vi måste hålla oss till besökstiden som är mellan 14-19. Vi är ju några som vill vara hos dig och vi vill ju ha lite "egentid". Det blir mycket träning nu framöver, det behövs verkligen eftersom du har blivit så mager :/ Nu ska jag sova, vi ses snart! ♥Älskar dig världens finaste pappa!♥ Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0